Tuesday, September 1

about being lucky and unlucky -

we cant be happy all the time right?

an update:

yesterday me had buke puase session wif future in laws.
It's vital to get to know your fiance's parents, rite?!
so.. tadaa..now, im still learning on how to deal and handle my in laws
it will may take some effort - (but seems like everything is fine & in control so far)
2 way communication between me & 'em make my life easier,
yeah, sometime i feel like my schedule is very tight,
but still i can spare the time wif his family
seriously, family harmony is definitely worth the effort!
*bling2...i feel soo lucky in this part*


some time im kinda worry wif my desire.
i think it could make my life miserable,
I do not want to jeopardize my pleasant life,
but....ergghhhh, i should face whatever that might happen in the future right?
* ouh, i hate this part right hereeee-=P*

may GOD bless- amin

4 comments:

nabilah rahim said...

hi cik iza..
just nak share..
mungkin akan ambil masa utk adapt diri kita dlm keluarga in law..
tp..1 jer tips yg kita buat..just treat dorang mcm family sendiri n adil..antara family kita n hubby..sama rata..
mcm MIL sy..cerewet yg amat dr segi hias umah,mangkuk makan yang nk dipakai,senduk yg nak diguna untuk cedok nasik pun..dia amat cerewet..tp syukur..kita just hormatkan dia mcm mama sendiri n treat dia macam mama kita..so,skrg ni..bleh la dikategorikan menantu pilihan..=P
tapi..tipu la kalo kata dr mula ok.memula tu rasa mcm nak nangis jer..kekok gak la.. tp sib baik hubby faham.hehe~

Iezawani said...

hy puan nabila..tq very much..heheh
wii remember ur advised and keep it in my heart.weeee.... tcare there. smeoge berbahagia wif hubby n in laws.

Primadona Fuschia d' Lolita said...

huhu kena blaja masak nasi tomato dulu

kak ila said...

no body is perfect kan..terima mereka seadanya.. dan jadi diri kita sendiri.. jangan berpura2 .. mesti kita happy..